Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
Top!
Messages
Now
Rob Hulsen @ Hulan chat
Ik vraag ze wel een email te sturen naar werken@hulan.nl
Messages
Now
Rob Hulsen @ Hulan chat
Komt goed!
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
Kun je daar wat mee?
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
En ze moeten ook van games houden ...
Messages
Now
Priscilla Gijsberts
📷 Kijk deze foto van mijn kat
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
Iemand met verstand van front-end development en Unity
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
We zoeken sws een creatieve programmer,
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
Haha!
Messages
Now
Rob Hulsen @ Hulan chat
Als jij wat technische termen opnoemt zal ik er een bericht van maken ;)
Messages
Now
Rob Hulsen @ Hulan chat
Lijkt me een goed idee.
Messages
Now
Rob Hulsen @ Hulan chat
Ja
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
Aangezien we nieuwe mensen nodig hebben, zullen we een nieuwe adverentie plaatsen voor een programmeur?
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
He Rob,

Effectiviteit en acceptatie van gamification op verschillende vlakken

Een spel maakt veel gevoelens los. Een goed ontworpen spel zorgt dat we door blijven gaan het is makkelijk genoeg om in te stappen maar een uitdaging om volledig onder de knie te krijgen en uit gespeeld te geraken. Bij flow gaat het om de combinatie en het juiste evenwicht tussen de moeilijkheidsgraad en de vaardigheden van de persoon. Frustratie slaat toe als de speler nog niet over de vaardigheden beschikt om de uitdaging aan te gaan of op te lossen. Verveling ligt op de loer wanneer het spel te makkelijk is en geen of weinig uitdaging biedt voor de speler.

op verschillende vlakken

Het grootste deel daarvan wordt nog besteed aan console games 43 maar mobiel groeit hard: Met een stijging van 35 ten opzichte van vorig jaar maken mobiele games nu 18 van het totaal uit. Social games zijn op dit moment goed voor 9 van de game omzet. Alhoewel mobiele games nog geen 1 5 deel van de totale markt uitmaken op dit moment is in de tijdsbesteding op mobiele apparaten goed te zien dat mobiel gamen steeds belangrijker wordt. Volgens het Flurry Five Year Report uit 2013 besteden Amerikaanse Android en iPhone gebruikers meer dan 2 5u per dag aan Apps. 32 daarvan besteden ze aan games slechts 18 aan Facebook

Meer over Toepassingen van gamification

Lees hier meer over onderzoeksvragen en methodes voor grotere kansen en over meer emotie en contact op verschillende vlakken.

Waar we zoal mee bezig zijn ...

Een aantal van onze projecten waar we mee bezig zijn, kijk hier meer ...

Skillo
Dress Up

Laatste updates

Vergeet ons niet te volgen op Facebook, Twitter en LinkedIn! Lees hier alle updates!

Tweet