Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
Top!
Messages
Now
Rob Hulsen @ Hulan chat
Ik vraag ze wel een email te sturen naar werken@hulan.nl
Messages
Now
Rob Hulsen @ Hulan chat
Komt goed!
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
Kun je daar wat mee?
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
En ze moeten ook van games houden ...
Messages
Now
Priscilla Gijsberts
📷 Kijk deze foto van mijn kat
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
Iemand met verstand van front-end development en Unity
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
We zoeken sws een creatieve programmer,
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
Haha!
Messages
Now
Rob Hulsen @ Hulan chat
Als jij wat technische termen opnoemt zal ik er een bericht van maken ;)
Messages
Now
Rob Hulsen @ Hulan chat
Lijkt me een goed idee.
Messages
Now
Rob Hulsen @ Hulan chat
Ja
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
Aangezien we nieuwe mensen nodig hebben, zullen we een nieuwe adverentie plaatsen voor een programmeur?
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
He Rob,

Effectiviteit en acceptatie van gamification tijdens het leren

Een spel maakt veel gevoelens los. Een goed ontworpen spel zorgt dat we door blijven gaan het is makkelijk genoeg om in te stappen maar een uitdaging om volledig onder de knie te krijgen en uit gespeeld te geraken. Bij flow gaat het om de combinatie en het juiste evenwicht tussen de moeilijkheidsgraad en de vaardigheden van de persoon. Frustratie slaat toe als de speler nog niet over de vaardigheden beschikt om de uitdaging aan te gaan of op te lossen. Verveling ligt op de loer wanneer het spel te makkelijk is en geen of weinig uitdaging biedt voor de speler.

tijdens het leren

Werk bijvoorbeeld in blokken van steeds dezelfde tijd. Zorg dat je elk uur een pauze inlast. Dit zorgt er tevens voor dat je elk uur een beginpunt en een eindpunt hebt. Tijdens deze punten sla je het meest op. Als je bijvoorbeeld drie uur aan een stuk doorwerkt heb je maar n beginpunt en n eindpunt. Als je drie uur werkt met elk uur een pauze heb je drie beginpunten en drie eindpunten.

Meer over Toepassingen van gamification

Lees hier meer over speelgoed voor grotere kansen en over onderzoeksvragen en methodes met social media.

Waar we zoal mee bezig zijn ...

Een aantal van onze projecten waar we mee bezig zijn, kijk hier meer ...

Skillo
Dress Up

Laatste updates

Vergeet ons niet te volgen op Facebook, Twitter en LinkedIn! Lees hier alle updates!

Tweet