Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
Top!
Messages
Now
Rob Hulsen @ Hulan chat
Ik vraag ze wel een email te sturen naar werken@hulan.nl
Messages
Now
Rob Hulsen @ Hulan chat
Komt goed!
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
Kun je daar wat mee?
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
En ze moeten ook van games houden ...
Messages
Now
Priscilla Gijsberts
📷 Kijk deze foto van mijn kat
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
Iemand met verstand van front-end development en Unity
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
We zoeken sws een creatieve programmer,
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
Haha!
Messages
Now
Rob Hulsen @ Hulan chat
Als jij wat technische termen opnoemt zal ik er een bericht van maken ;)
Messages
Now
Rob Hulsen @ Hulan chat
Lijkt me een goed idee.
Messages
Now
Rob Hulsen @ Hulan chat
Ja
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
Aangezien we nieuwe mensen nodig hebben, zullen we een nieuwe adverentie plaatsen voor een programmeur?
Messages
Now
Jeffrey Lanters @ Hulan chat
He Rob,

Playful design tijdens het leren

Playful design is geen volledige speelervaring hier worden slechts onderdelen van spelen games gebruikt. Echter er is geen concreet doel en specifieke regels of beperkingen die het een game maken. Het draait vooral om het fun element. Een voorbeeld hiervan zijn de piano stairs die zijn ontwikkeld voor een project van Volkswagen. In dit project genaamd The fun theory werden consumenten gevraagd hoe zij dachten dat positief gedrag zoals het nemen van de trap in plaats van de roltrap bevorderd kon worden door het leuker te maken. E n van de inzendingen betrof een trap die eruit ziet als een piano en daadwerkelijk geluid maakt als er iemand overheen loopt. Toen het idee daadwerkelijk werd uitgevoerd bleken veel mensen in eerste instantie inderdaad de trap te nemen. Er zat voor hen echter geen doel aan of specifieke regels of beperkingen. Het is daarom een voorbeeld van playful design.

tijdens het leren

Werk bijvoorbeeld in blokken van steeds dezelfde tijd. Zorg dat je elk uur een pauze inlast. Dit zorgt er tevens voor dat je elk uur een beginpunt en een eindpunt hebt. Tijdens deze punten sla je het meest op. Als je bijvoorbeeld drie uur aan een stuk doorwerkt heb je maar n beginpunt en n eindpunt. Als je drie uur werkt met elk uur een pauze heb je drie beginpunten en drie eindpunten.

Meer over Toepassingen van gamification

Lees hier meer over toepassingen van gamification in samenwerking met exova en over gamen is de toekomst.

Waar we zoal mee bezig zijn ...

Een aantal van onze projecten waar we mee bezig zijn, kijk hier meer ...

Skillo
Dress Up

Laatste updates

Vergeet ons niet te volgen op Facebook, Twitter en LinkedIn! Lees hier alle updates!

Tweet