Menu
Een mobiele game om het WK Volleybal te promoten

Volley Runner

Hoe bereik je nieuwe fans? Het is een uitdaging om andere sportevenementen in Nederland dezelfde aandacht te geven als voetbal, zelfs als het gaat om wereldkampioenschappen. Voor het WK Volleybal hebben we samen met de Nederlandse Volleybalbond, de Gemeente Rotterdam, Provincie Gelderland en Techonomy, een creatieve oplossing bedacht: Volley Runner.

Volley Runner is een mobiele game waarbij spelers door verschillende herkenbare speelsteden rennen, volleybalballen verzamelen en spannende uitdagingen voltooien om zo de hoogste score in de ranglijsten te behalen waar tevens verschillende leuke prijzen mee te winnen zijn. Het spel dient als een leuke en betrokken manier om het WK Volleybal onder de aandacht te brengen.

Voordat we de diepte in duiken

Volley Runner in het kort

Bij Hulan zijn we gepassioneerd door het creëren van inspirerende, boeiende en effectieve spel en leerervaringen. Om dit te berreiken combineren we innovatieve benaderingen zoals serious games, gamification principes en geavanceerde technologieën zoals virtual en augmented reality om leren en ontwikkelen naar een hoger niveau te tillen. Dankzij de volgende kernpunten hebben we dit in samenwerking met Nevobo om Volley Runner te kunnen realiseren.

Wereldwijd Verbinden

Think Global, Volley Runner wordt wereldwijd gespeeld en spelers wilden natuurlijk in hun eigen tenue spelen. Met 24 deelnemende landen biedt Volley Runner je de keuze uit 24 verschillende tenues voor je avatar. Zo wordt elk team vertegenwoordigd, waardoor fans wereldwijd zich verbonden voelen.

Lokale Herkenbaarheid

Act local, elk level in Volley Runner speel je in een van de echte speelsteden. Alle levels worden door Hulan zelf gemaakt en we proberen dan ook zo veel mogelijk herkenbaarheid toe te voegen. Heb je bijvoorbeeld de Euromast al gespot in Rotterdam? Herkenbare elementen vergroten niet alleen het plezier, maar fungeren ook als unieke citymarketing.

Fan Engagement

Volley Runner was onderdeel van een uitgebreide marketingcampagne rondom het WK. Na de lancering in de Markthal in Rotterdam waren er dagelijks kansen om prijzen te winnen. Spelers kwamen op een heel andere manier in aanraking met de sport volleybal en het WK. Door deze dynamische en interactieve aanpak hebben duizenden mensen kennisgemaakt met het WK.

Andere voorbeeldprojecten

Ontdenk hier nog veel meer verschillende voorbeelden van onze verhalen waarin we onze passie voor leren, innovatie en technologie combineren. Van interactieve leerervaringen tot virtuele simulaties, deze verhalen illustreren ons vermogen om boeiende en effectieve leerervaringen te creëren die zorgen voor intrinsieke motivatie, personalisatie en blijvende impact.

Op avontuur met Hulan

Bij Hulan mixen we games en technologie voor geweldige leerervaringen. Onze apps zijn super toegankelijk en via onze dashboards krijg je duidelijk inzicht in je progressie. Of je nu skills opdoet in een virtuele wereld of slim leert met AI, wij zorgen dat je geboeid blijft. Ontdek hoe wij leren naar een hoger niveau tillen: speels, persoonlijk en altijd vernieuwend.

Ben je benieuwd naar wat er nog meer mogelijk is? We hebben nog veel meer projecten die we je graag laten zien! Vraag gerust meer informatie of kom gezellig kennismaken. Dan zetten wij de koffie — of iets anders lekkers ;) — alvast klaar en kijken we naar het verhaal dat jij wil overbrengen!

Menu
[email protected]
[email protected]
040 30 46 490
Markt 8a Waalre 5581GK
KVK 62 89 47 14
BTW NL 855002463B01
Meer informatie